zondag 11 juni 2017

Roze Wolk




Ja zo noem ik deze creatie die ik voor een hele speciale gelegenheid heb gemaakt. Hier komen 2 mini albumpjes in voor een zwangere dame.
Het doosje is niets anders dan een sigarenkistje en mijn oog viel erop omdat hij een nog werkende sluiting heeft. De papierlijn die ik ervoor heb gebruikt is van Maja Design een babylijn, het ovale lijstje vond ik bij de Action en het schattige plaatje van Pinterest. De witte borders aan beide zijkanten heb ik gestanst uit vilt net zoals de magnolia bloemetjes, het blijft een kwetsbare onderneming maar omdat ik het resultaat zo schattig vind heb ik me er toch weer aan gewaagd. De plaatjes aan de binnenkant van het doosje komen ook van Pinterest en ik heb ze geplakt op een ovale stans.
Heb er nog een bijpassende tag bijgemaakt ook weer zo leuk om te doen.



Deze creatie doet mee aan de volgende Challenges :

Crazy 4 Challenges - Rose
Craft- Dee BowZ    - Anything goes with a handmade Bow
Vintage and more   - Roze en Rozen





Dank voor jullie bezoekje !
Lieve groetjes, Ellen




6 opmerkingen:

Ellen zei

Super mooi gedaan!
Gr Ellen

Ellen zei

Dank voor je reactie...ik heb het glassnippers genoemd maar denk eerder dat het flinterdunne stukjes plastic zijn...het ziet er uit als glas ;-)
Hoe komt het dat je zolang niet hebt geblogd dan...toch geen gezondheidsproblemen?
Gr Ellen

Liesbeth zei

wat een mooi geheel Ellen, gr. Liesbeth

Corrie zei

Wat prachtig gemaakt voor de zwangere dames Ellen, daar zullen ze blij mee zijn.
Je bent het niet verleerd.
Ben je klaar met quilten?
Ik vond de reactie van je kleindochter wel heel leuk hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Marty F zei

This is such a sweet and beautiful keepsake! I love how you've decorated your box and tag - it's just precious and someone will be very lucky to receive that! Thank you for sharing with us for our monthly challenge at Craft-Dee BowZ, Anything Goes & Include a Handmade Bow :-)

Nonnie's Cards and Gifts zei

Such a sweet card. Great job. Thank you for submitting with Crazy 4 Challenges. Vicki- DT